Saturday, February 21, 2009

EntAHla....!!!!!

entahla,,,,
hurm,,, entah,,,,
mlm ni,,, acap kali jek pekataan tu kuar kat mulut aku,,, entah,, entahla nape skunk ni aku tngh dgr lagu yg entah pape, tajuk pun "kau cantik hari ini" ...
adoi,,,. entahla...

aku risau kot,,, risau cbb diri yg jadi makin pemalas,,, psm x berganjak, study utk test x stat lagi, projek berlambak2 tak siap,, entahla,,,
pagi td,, sepanjang hari la,, aku juin seminar "kemahiran lembut",, tp,, entahla,, xde pun mood yg diharapkan,,, makin malas ade la,, hurm,, entahla,,,,,, risau ,, risau,,, kacau,,,,,
aku kadang2 rs nk balik kampung jek, dok umah teman ma aku, main2 ngan anak buahan aku, ataupun gaduh ngan ajie, rindu semua tu,, entahla,,, pastu,, aku rindu.... arwah ayahku,,, huhuhuhu

alfatihah utknyer,, dan juga arwah abang2 ku,,, semuga kalianberada dlm golongan yg terpilih dan beriman....

entahhhhh... entah,,,, tolong la,, datangla mood belajar,, mood yg spatutnya aku ade,, mood yg betul utk berada di bumi gambang nan indah ni,,, mana kamo en "mood"???? huh,,, entahla......

td aku g lepak jap bilik membe ku (nama dirahsiakan), sempatla borak 2 3 isu hangat,, hurm,, entahla,, lepas borak2,,, buat aku fikir pasal sahabatku,,,, entahla,, aku xmo lagi benda pahit/hitam berulang kt dia,, aku sayang semua shabatku,, aku tanak mereka sedih atau ditimpa bencana... (amboi,, ayat. puitis gler)... tp entahla,, kadang2, bila fikir,, nape semua org senang sngt judge kita dr luaran, x kenal betul2,, tp dah berbakul ckp pasal diri kita.,, dan aku tau,, bukan aku sorag jek yg tertanya persoalan tu,,, entahla.... mungkin kena wt psm pasal tajuk ni kot....

tp aku tertarik ngan kata2 ust helmi waktu sesi seminar bersama dia pagi td
"tak semua orang baik pegi surau, tp org baik akan pegi surau"
"x semestinya yg pakai tudung tu baik, tp orang yg baik akan pakai tudung"

entahla,, ape kaitan ngan mood aku malam ni pun aku tak tau ayat ust helmi tu,, tp aku suka ayat tu,, entahla,,,,

aku nk tido,,, harap esuk bersemangat dan tolong la lari en "entah" dari hidupku dan datang semangat baru!! caiiiiyok!!!