Tuesday, February 10, 2009

lucai dan LABU-LABUNYA

wit cik aya -sunglases yg baru dibeli kt pudu-



smalam aku lepak2 ngan membe jahat aku -mOon n cik aya- borak-borak sambil ngumpat sket2,, hehehe,, jadi kakak rambut ketak.

dlm tngh2 borak tuh,, diorang sebuk dok tembak aku ngan soklan pedas pasal skandal aku,, aduyaiiii,,,, mcm fasha sanda versi innocent plak aku rs diri aku smalam.

heheheh,, nk jadi ke cte,,, cik aya ni merekod la pengakuan berani mati aku pasal skandal aku smalam,, sungguh sadis disitu,,,

aku sendiri x tahu betul ke aku ni ade skandal,, (ke sbenarnya xde pung) tp dicbbkan diorang kecoh ckp aku ade skandal,, jadi terlekat lam minded aku yg aku ni mmg berskandal.. hahahah,,

sahabatku,,, yg ptg, kalo aku dh btul2 dclare or kapel,, i'll inform u all k.. mwaaahh!!

5 comments:

  1. Anonymous11/2/09

    yerr...i noe her scandal...huhuhu..

    -aya-

    ReplyDelete
  2. cik aya,, sure ke yg kamo tau tuh?? hehehehhe,, mungkihkan kamo hanya berilusi???

    ReplyDelete
  3. Anonymous12/2/09

    tidak...aku sangat2 pasti

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/2/09

    aku tahu siapa dia...aku yakin.tekaan aku betul.aku dh g jupe nujum pak belalang dh.tapi agak frust ar coz dia bukan la si lonjong itu.

    ReplyDelete
  5. aduyaiii,,, wahai cik aya,, pehal nk sngt kt cik lonjong menjadi skandal ku?? hhehe,, pe kate kamo jek mengambil beliau sbg skandal,, hahahahhahaha,,,

    tp kena bnyk2 bersabar la ek,, hehehhehe

    ReplyDelete