Monday, February 9, 2009

TERdetik

mcm x pecaya plak aku tngh menulis utk blog aku sendirik,, hehehhe,,, fs pun jarang2 bukak,,, tetiba TERdetik nk jadi blogger.. huhuhuahuahauh,,,,

ginila,,,
aku bleh TERdetik utk ade blog ni cbb nk komen kt blog rumet aka membe kamcing ku yg telah membuli ku,, heheheh, lantas kena ade account luh,, jadi kenala aku wt blog sendiri luh,,,
kalo ikutkan,, nk jek pinjam akaun membe,, hihihiih,, punyer la malas tahap cipan dop?

TERdetik plak aku letak nama AKU SI SKANDAL tu,, hurm,,, skang musim skandal aku kot,, hahahhaha,, pape je la dop,,, aku ni innocent sbenarnye,, kihkhihkihkhi,,, sahabat-sahabatku yg dk tolak aku ke lembah skandal sbenarnyer,, hehehhehhe,,, (sori sahabat)

harap aku nyer blog ni akan terus bernafas n rajin2 la mengomen k,, tadaaaa.... muahh!

3 comments:

  1. woww.. aku maseh tidak pecaya!!
    kamu mempunyai blog!! adakah aku bemimpi
    tulum cubit aku!! tendang pon bley!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous11/2/09

    aku mahoo cubit n tendang kamoo moon..
    slamat ber-blog ok yunk.rajen2 update k
    -aya-

    ReplyDelete
  3. cik mOOn n cik aya,, guane sy nk letak alamat blog kamo berdua lam profile sy ni,, aduyaiiii,, x retiiiiii

    ReplyDelete